"Šaltinėlio" mokyklos renginiai

ERASMUS+ KA2 Inovacijų kūrimo Strateginių partnerysčių projektas

     
 
“Tradicijos ir inovacijos ikimokyklinio ugdymo įstaigose” (angl. “Tradition and Innovation@Kindergarten”) (TIK)
Ignalinos „Šaltinėlio“ mokykla yra asocijuotas partneris Erasmus + KA2 projekte Inovacijų kūrimo Strateginių partnerysčių projekte “Tradicijos ir inovacijos ikimokyklinio ugdymo įstaigose” (angl. “ Tradition and Innovation @Kindergarten ”) (TIK). Projektą koordinuoja Pixel Asociacija (Italija).
Projekto “Tradicijos ir inovacijos ikimokyklinio ugdymo įstaigose” tikslas suteikti pagerinti vaikų, kurie lanko ikimokyklinio ugdymo įstaigas, ir auklėtojų pagrindines ir horizontaliąsias kompetencijas per tradicinių pasakų sekimą ir palyginimą bei stiprinti ikimokyklinio ugdymo ir vaikų šeimų bendradarbiavimą vaiko ugdymo procese.
Projekto laikotarpis: 2017 11 01 – 2019 10 31
Projektu siekiama:
Paveikti ikimokyklinio amžiaus vaikų pagrindinius ir universaliuosius gebėjimus lyginant tradicines
pasakas tarptautiniu aspektu ir taikant inovatyvius audiovizualinius metodus ir įrankius.
Taikyti daugiadalykį ir holistinį požiūrį į priešmokyklinį ugdymą paremtą inovatyvia mokomąja medžiaga siekiant vystyti vaiko kognityvinius ir ikikognityvinius socialinius įgūdžius.
Stiprinti ikimokyklinio ugdymo pedagogų ir vaikų šeimų gebėjimus kurti bendradarbiavimo modelius.
Projekto planuojami rezultatai:
Mokomasis vadovas ikimokyklinio ugdymo pedagogams skirtas vystyti įgūdžius reikalingus mokinių
kognityvinių ir ikikognityvinių įgūdžių plėtojimui ankstyvojo ugdymo etape sėkmingai bendradarbiaujant su mokinių šeimomis.
Mokomasis vadovas skirtas atkreipti ikimokyklinio amžiaus vaikų šeimų ir globėjų dėmesį į ikimokyklinio ugdymo svarbą vystant kognityvinius ir ikikognityvinius įgūdžius, būtinus pereinant į
privalomojo ugdymo įstaigas.
Didaktikos priemonių rinkinys darželiams suteikiantis ikimokyklinio ugdymo pedagogams ir mokinių šeimoms inovatyvius, medijomis grįstus įrankius darbui su vaikais skatinančius juos savarankiškai
mokytis, interpretuoti ir apibūdinti tradicines pasakas bei susipažinti su kultūrine įvairove.
Daugiau apie projektą ir prieiga prie projekto rezultatų: https://tik.pixel-online.org
Projekto lankstukas lietuvių kalba: https://tik.pixel-online.org/brochure.php

___________________________

Administracija Įrašo autorius:
Administracija




Ankstesni įrašai


„Želmenėlių" ir ,,Skruzdėliukų" grupes aplankė Ignalinos rajono visuomenės ir sveikatos biuro specialistė Inga Žilo. Ji mums papasakojo kokią naudą sveikatai ir augančiam vaikučiui suteikia grūdinės kultūros. Supažindino su kuskuso, sorų, kvietinėmis spelta, avižinėmis, grikių kruopomis, juodaisiais ir laukiniais ryžiais. 

„Želmenėlių" grupės vaikučiai gamino vaisių salotas iš kriaušių, obuolių, vynuogių, bananų, kivių, džiovintų spanguolių, saulėgrąžų .Salotų gaminime dalyvavo 8 vaikai. patys vaikučiai vaisius plovė, šluostė. Su dideliu noru ir pakilia nuotaika pjaustė vaisius, dėjo į didelį dubenį.Salotas pagardinome natūraliu jogurtu.Sutvarkę darbo vietą vaišinomės savo pagamintomis salotomis. Tų salotų skanumėlis.

Šiame iššūkyje dalyvavo Ignalinos „Šaltinėlio“ mokyklos „Skruzdėliukų“ grupės vaikai ir auklėtoja. „Skruzdėliukų“ grupėje daug kalbama apie sveikatos stiprinimą ir saugojimą. Vieną dieną susirinkome visi į vaisių popietę. Vaikai pasirinko mėgstamiausius vaisius. Juos skaičiavo, plovė, lupo, pjaustė ir svarstė ką su kuo sumaišyti. Gavosi puikus vaisių desertas. Skaniai pasivaišinę, pasijutome dar labiau paaugę ir sveikesni.

Vasario 15 d. „Šaltinėlio“ mokyklos „Kiškučių“ grupės vaikučiai ir auklėtojos pakvietė visus į šventinį renginį, skirtą  Lietuvos valstybės atkūrimo dienai paminėti „Dovanoju tau širdelę Lietuva, šalele mano“. 

Sveikatiados iššūkyje dalyvavo „Lakštingalėlių“ ir „Šypsniukų“ grupių pedagogės, bendruomenės nariai. Renginį pradėjome nuotaikinga mankšta, pašokome ratelį „Kas į daržą atskubėjo?“ Visi kartu apžiūrėjome ir išsiaiškinome kokių turime vaisių ir daržovių. Vaikučiai klausėsi sekamos pasakos „Vištytė ir gaidžiukas“.